
ניהול וידע אירגוני
איך הופכים מידע ארגוני לידע ?
בשנים האחרונות נאסף וממוחשב מידע רב (תמונות, קבצי וידאו, מסמכים סרוקים, מידע מוקלד ועוד). המידע נאגר במערכות המחשוב בכמויות גדולות ובקצב מסחרחר. אחת המטרות המרכזיות של ארגונים הינה אופן ההתמודדות אם המידע הרב וכיצד מנצלים את המידע בצורה טובה יותר.
שימוש במידע והיכולת לנתח את המידע מאפשרים להפוך את המידע של האתמול ליידע על המחר ולהפוך את הארגון ל"חכם" יותר ויעיל יותר. נשמח ללוות אותך ולייעץ לך בתחומים אלה.
על מנת להשיג את המטרה לא די בשילובם של מערכות לניהול ידע ובהכנסת כלים טכנולוגים אלה נדרשת בחינה של המידע הקיים, בחינת התהלכים לתחזוקתו וביצוע בקרה ואימות של המידע. הפיכת מידע ליידע מחייבת יישום תהליכי עבודה וחיבור של משתמשי המערכת לכלים ויישומים.
החיבור בין ההון האנושי ומערכות מידע מתקדמות הן המפתח ליצירת ידע ארגוני ושימוש יעיל במידע רב, שנאסף ומוקלד במערכות המידע.
